Wednesday, August 15, 2012

Minu pere

Minu pere elab Klein-Dannewerkis, mis on 500 elanikuga külake, 5 km kaugusel Schleswigist, mis on juba suur linn. Peres on mul ema Bruni, isa Hugo ja vend Till. Samuti on õde Lena, kuid ta on praegu vahetusõpilasena Uus-Meremaal. Pere on väga sõbralik ja aktiivne, alati on midagi teha. Lauajalgpall, purjetamine, kajakitega või kanuudega sõitmine, jalgrattasõit, ujumine, batuudil hüppamine jne.

Ema on matemaatikaõpetaja Schleswigi koolis, väga kena ja hooliv inimene. Teeb alati maitsvat toitu ning busy-busy-busy. Isa Hugo on samuti õpetaja, ta on inglise keele õpetaja kutsekoolis. Tal on ka vend, Onkel Klaus, kuid minule on ta Santa Claus. Tal on valge habe, prillid ja kõht ees. Puudub ainult punane jõuluvanakostüüm. Nad mõlemad on suured motosõbrad. Minu kodu garaazis seisab 5 mootorratast ja tema venna kodus on 12 motikat. Täiega vinge !!!!

Till on 14-aastane ning käib 9.klassis. Talle meeldivad arvutimängud ja isaga mürada.  Samuti on meil koer thessa, kes on kahe koera segu, aga ei mäleta, missugused.


Minu tuba 4 nädalaks



Thessa



Maja !!!
Maja on meil suur, ma sain endale oma toa. Kõik on lahe ja vinge. Ehk kirjutan hiljem veel, praegu aga lisan mõned pildid.

No comments:

Post a Comment